Výzva
VNET tvorí silný tím ľudí nadšených pre telekomunikačné služby a technológie, ktorí sledujú trendy a preto pravidelne inovujú a tým zlepšujú portfólio ponúkaných služieb. Práve preto potrebovali silného partnera, ktorý by dokázal rovnako rýchlo reagovať na výzvy a trendy v platbách a vedel by poskytnúť bezpečné a hladké riešenie pre svojich klientov. Ďalším z cieľov bolo zbaviť sa zastaraných spôsobov zbierania opakovaných platieb.
„Ponúkame širokú škálu balíkov služieb pre firmy a domácnosti, ktoré sú vytvorené podľa ich potrieb. Preto sme sa chceli uistiť, že zákazníkom ponúkneme rovnaký výber, rýchlosť a flexibilitu aj pokiaľ ide o platby. Preto sme si zvolili za partnera práve finby.“ (Juraj Lustoň, Senior Sales & Project Manager, člen predstavenstva)
Riešenie
S finby môže VNET prijímať opakované platby (tzv. reccuring) pomocou SEPA inkasa, čo znamená bezhotovostný spôsob úhrady platieb za služby priamo z bankového účtu ich klientov bez rizika oneskorenia platieb.
Platby tak prebiehajú z účtu zákazníka automaticky na základe vyplneného a podpísaného mandátu, ktorý je možné vytvoriť online. SEPA inkaso tak môžu využívať na zrealizovanie akýchkoľvek pravidelných či jednorazových platieb. VNET takto prispel ku zmodernizovaniu svojich postupov.
finby podporuje všetky spôsoby, akými chcú ich zákazníci platiť, vrátane online bankových prevodov pokrývajúcich široké spektrum Slovenských bánk a klasickú platbu kartou. Všetky online transakcie zahŕňajú 3D Secure, čo poskytuje spoločnosti VNET väčší pokoj a tam im pomáha minimalizovali chargebacky a podvody.
Správny a efektívny platobný mix pomáha spoločnosti prosperovať na slovenskom trhu tým, že dokáže uspokojiť preferencie zákazníkov v tejto oblasti. S finby nie je VNET viazaný na konkrétny typ platby, ale môže pridávať nové možnosti, podľa potrieb trhu.
finby okrem spoľahlivého spracovania platieb poskytuje aj inovatívne užívateľské rozhranie (Obchodnícky portál), v ktorom je možné prehľadne spravovať svoje financie. Taktiež, nielen VNET oceňuje prínos dedikovaného account manažéra, ktorý sa stará o ich spokojnosť – všetko pod jednou strechou.
Výsledky
S využívaním SEPA inkás a online bankových prevodov môže VNET poskytnúť svojim lokálnym zákazníkom silnejší pocit bezpečia a umožniť im platiť za služby v prirodzenom prostredí vlastného internetového bankovníctva.
Po ôsmich rokoch spolupráce tento vzťah pomáha ku úspešnému rastu firmy. „Oplatí sa mať skúseného partnera, akým je finby, ktorý nám pomôže udržať na špičke v poskytovaní služieb.“(Juraj Lustoň, Senior Sales & Project Manager, člen predstavenstva)
„Ľudská spoločnosť je dnes testovaná ako nikdy v dejinách a v oblasti technológií čelíme
bezprecedentnej zmene paradigmy. Ochrana súkromia, bezpečnosť dát, komunikácia,
nutnosť neustálej dostupnosti a reaktivity šliape na päty všetkým. Tieto výzvy treba do
hĺbky pochopiť a zároveň sa im postaviť špickovými technológiami a expertízou, čo sú
oblasti kde je VNET naozaj doma.“ (Vojtech Németh , CTO VNET)
finby pokrýva všetky žiadane platobné spôsoby, ktoré zákazníci vyžadujú a zabezpečuje bezproblémový priebeh platby. To v konečnom dôsledku uľahčuje fungovanie celej spoločnosti, ktorá sa môže sústreďovať na to, aby stále inovovala a prinášala svojim klientom špičkové služby.