Výzva
Panta Rhei sa rozhodlo zmeniť svoju platobnú bránu pred Vianocami, teda najvyťaženejším obdobím roka. Na platobnej bráne, ktorú využívali predtým, im vadili časté výpadky.
Problémom bola aj pomalá responzivita zákazníckej podpory a teda nemožnosť riešiť problémy a vzniknuté situácie instantne.
Vedenie kníhkupectva sa rozhodlo prejsť na novú spoľahlivejšiu platobnú bránu, ktorá ponúka okrem platieb kartou aj možnosť instantných bankových prevodov a sleduje najaktuálnejšie trendy v platbách, ktoré následne reflektuje vo svojej ponuke. Takáto platobná brána dokáže kníhkupectvu zabezpečiť hladký priebeh predaja počas najdôležitejšieho obdobia roka, akým sú práve Vianoce.
„Hľadali sme platobnú bránu, ktorá ponúka moderné a spoľahlivé riešenie, ktoré nás podrží aj v tom najvyťaženejšom období, aby sme klientom vedeli ponúknuť spôsoby platby, ktoré im vyhovujú a zjednodušili im tak nákupný proces. V finby nám všetko spomenuté vedeli ponúknuť a pre to sme sa rozhodli práve pre nich“ Ing. Lenka Falatová, projektová manažérka
Výsledky
Pri prechode na platobnú bránu od finby kníhkupectvo získalo na správu svojich nastavení prístup do inovatívneho administratívneho prostredia s názvom Obchodnícky portál, kde si vedia zvoliť pre každého zamestnanca špeciálny typ prístupu podľa právomocí, ktoré má mať daný zamestnanec a nemusia sa tak báť, že nepovolaná osoba bude manipulovať s finančnými prostriedkami firmy, alebo zmení nastavenia, ku ktorým prístup mať nemá. Toto znamenalo pre Panta Rhei veľké zjednodušenie správy a monitoringu transakcií.
„Už počas prechodu na platobnú bránu od finby, nám bolo ponúknuté zriadenie testovacieho prostredia, kde sme si vedeli ešte pred live spustením nasimulovať viaceré typy platieb, čo nám pomohlo odstrániť všetky muchy ešte pred živým spustením brány na našom e-shope a spustenie potom prebehlo úplne bez stresu.“ Ing. Lenka Falatová, projektová manažérka
Jednou integráciou platobnej brány Panta Rhei získalo platby kartou, online bankové prevody v rámci Slovenska a stále viac preferovanejšie platby cez Google a Apple Pay.
„Od spustenia online bankových prevodov zaznamenávame zvýšený počet objednávok, čo ukazuje, že prevažne staršia generácia stále vyhľadáva aj tento spôsob platby“ dodala Lenka.
Veľkým plusom počas hektického vianočného obdobia bola aj možnosť zapnutia notifikácií o stave platieb, pomocou ktorých si zákazníci kníhkupectva vedia sami sledovať stav svojej platby, čo znížilo počet telefonátov na zákaznícku podporu a odbremenilo to tak zamestnancov, ktorí sa mohli venovať inej agende.
Ďalšou z noviniek, ktorú Panta Rhei od spustenia platobnej brány využíva je funkcia Reštart platby, či nastavenia, kedy dvakrát nemôže prejsť platba s rovnakou referenciou, zamietanie platby s inou sumou, ako je požadované alebo zamietnutie platieb bez referencie pri platbách cez bankové prevody.
„Funkcie, ktoré platobná brána od finby ponúka, nám umožňujú nastaviť si proces online platieb tak, aby sme vedeli fungovať čo najefektívnejšie a neprišli tak o žiaden nákup“ Ing. Lenka Falatová tiež dodáva, „ Zapnutím funkcie reštart platby sme zistili, že veľa platieb prechádza až na druhý pokus, napríklad keď zákazník zadá zlé údaje z karty alebo nemá na karte dostatok finančných prostriedkov“.
V finby má Panta Rhei prideleného vlastného account manažéra, ktorý im je k dispozícii na dennej báze a rieši s nimi vzniknuté problémy instantne. Taktiež je im k dispozícii technická podpora, ktorá uľahčila aj proces integrácie a samotného nastavenia systému.
„Ľudská stránka a individuálny prístup ku klientovi je to, čo nám pri predchádzajúcom partnerovi chýbalo. finby rieši naše otázky rýchlo a my tak vieme, že aj prípadne vzniknuté problémy sa vyriešia ľahko. V finby nám dokonca zorganizovali aj školenie pre naše účtovné oddelenie, ktoré pomohlo k efektívnejšej práci a lepšej orientácií pri reportingu v užívateľskom rozhraní, čo bolo veľmi milé a ochotné 😊“. Spomenula Ing. Lenka Falatová, projektová manažérka.
Možnosť úpravy dizajnu platobného okna do farieb a štýlu vlastného webu je ďalšou z vecí, ktorú platobná brána od finby ponúka a Panta Rhei ho využilo, čím zabezpečilo vyššiu dôveryhodnosť zákazníka pri platbe a tiež spríjemnilo užívateľskú skúsenosť v samotnom nákupnom procese.
Benefity
Finby ponúka škálu produktov a funkcií. Ľahkosť používania systému a proklientsky prístup pomáha v každodennom fungovaní online predaja kníhkupectva.
Ing. Lenka Falatová, projektová manažérka dodáva: „finby je vždy pripravený riešiť naše otázky a podnety a hľadať riešenia, ktoré uspokoja obidve strany. My sa takto dokážeme sústrediť zas na našich zákazníkov a ponúkať im kvalitný servis.“