Poplatky za odchádzajúce platby a ostatné poplatky sú stanovené v Cenníku poplatkov – ak nie sú stanovené individuálne.
Často kladené otázky
Viac informácií a odpovede na vaše otázky, najdete nižšie po rozkliku jednotlivých otázok.
finby ponúka 2 verzie platonej brány pre svojich obchodníkov:
- Pop-up okno sa zobrazí priamo na e-shope obchodníka.
- Presmerovanie z e-shopu na platobnú bránu.
Pri integrácii máte možnosť si zriadiť prístup k testovaciemu prostrediu.
Spoločnosť finby je regulovaná Národnou bankou Slovenska a je členom VISA, Mastercard a UnionPay. Platobné operácie sa odohrávajú na zabezpečených certifikovaných platformách spĺňajúcich tie najvyššie PCI DSS štandardy bezpečnosti.
Ani Obchodník, ani finby nemá prístup k citlivým údajom zákazníka (napr. číslo karty, CVV kód, detaily účtu, prihlasovacie údaje k účtu a pod.).
Áno. Je jedno z akej krajiny platiteľ pochádza.
Kontaktoval ma zákazník, že mi zaplatil. Platbu neevidujem. Ako mám postupovať?
Požiadajte Vášho zákazníka, aby Vám poskytol potvrdenie o platbe, aby ste si mohli skontrolovať detail platby.
V prípade, že zákazník vyplnil všetky údaje platby, platba bola úspešne spracovaná a Vy ste nedostali Vaše peniaze, prosím, skontrolujte si Váš finby Internet banking alebo Obchodnícky portál.
V prípade, že Váš zákazník zabudol vyplniť nejaký údaj platby, platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že platba ako taká môže trvať niekoľko dní).
Čo mám robiť, ak som si zablokoval prístup k finby účtu?
Kontaktujete finby Zákaznícku podporu.
Brána finby je nefukčná.
Často kladené otázky o integrácii nájdete tu.
Zaplatil som cez finby ale obchodník mi neposkytol tovar/službu.
V prípade, že ste vyplnili všetky údaje vo Vašej platbe, platba bola spracovaná úspešne a obchodník dostal Vaše peniaze, finby Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka.
V prípade, že ste zabudli vyplniť niektoré údaje vo Vašej platbe, Vaša platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že samotná platba môže trvať niekoľko dní).
Ak ste nedostali Vašu neidentifikovateľnú platbu späť na Váš bankový účet do 8 pracovných dní a taktiež ste nedostali tovar/službu od obchodníka, kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktov na našej stránke.
Zaplatil som cez finby a chcem svoje peniaze späť.
V prípade, že ste vyplnili všetky údaje Vašej platby, platba bola úspešne spracovaná a obchodník dostal peniaze, finby Vám v tejto záležitosti nevie pomôcť. V takomto prípade je potrebné obrátiť sa priamo na obchodníka.
Zmluvu je možné uzatvoriť s právnickou alebo fyzickou osobou a zriadiť si finby Obchodnícky účet. Pre službu platby kartou, musí mať takáto osoba sídlo v rámci jednej z krajín EEA. Pre službu okamžité bankové prevody, nezáleží na krajine, odkiaľ Obchodník pochádza.
finby si účtuje poplatky podľa Cenníka poplatkov – ak nie sú stanovené individuálne.
Áno. Účty je následne možné spravovať na jednom mieste – v Obchodníckom portáli.
Nie, nemusíte. Môžete si vybrať platobné metódy, ktoré Vy a Vaši zákazníci preferujete.
V rámci vytvorenia účtu Vám štandardne budú automaticky aktivované obe platobné možnosti a to okamžité bankové prevody a platby kartou.
Kontaktujte finby zákaznícku podporu.
Účty môžete mať zriadené v EUR a CZK, pričom pre platbu kartou nezáleží na tom, v akej mene zákazník platí.
Pri platbe okamžitým bankovým prevodom môže zákazník zaplatiť v mene vášho účtu.